2015. április 2., csütörtök

#368 INSIDE BEAST - Benned Rejlő Szörnyeteg

the GazettE – Benned Rejlő Szörnyeteg

[Add nekem a benned rejlő szörnyet!]
Kérlek, válassz, amit csak szeretnél!
[Ecc-pecc, kimehetsz…]
Dögölj meg, vagy szopd le a szörnyem.

Mr. Abnormális
Az érzéseim egyáltalán nem olcsók,
Neked még csak fogalmad sincs róla.
Egyszer belém mélyeszted majd fogad
Egy kölcsönzött darabbal.

Leharapod bőröm és sejtjeim,
De nem lakmározhatsz a belső énemből.
Térden állva könyörögsz nekem.
[Add nekem a benned rejlő szörnyet…]

Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!
Takarodj, te hírhedt baby!
[Add nekem a benned rejlő szörnyet…]
Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!
Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!

Csodálatos, pszichedelikus…
A feketébe burkolt szemek mélyén
Mutasd csak magad, a hamis dolgaid nélkül!

Ez a dal maga a bennem rejlő szörnyeteg.
[Mutasd a szörnyed…]

Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Ez lenne az önutálat?
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!
Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Senki nem segít nekem.
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!

Ne áruld el a titkot senkinek!
Bármi is történjen,
Ez az ocsmány érzés
Valaki rejtekében akar lenni.
[Ocsmány, belső, hétpecsétes titok.]

Mr. Abnormális
Az érzéseim egyáltalán nem olcsók,
Neked még csak fogalmad sincs róla.
Egyszer belém mélyeszted majd fogad
Egy kölcsönzött darabbal.

Leharapod bőröm és sejtjeim,
De nem lakmározhatsz a belső énemből.
Térden állva könyörögsz nekem.
[Add nekem a benned rejlő szörnyet…]

Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!
Takarodj, te hírhedt baby!
[Add nekem a benned rejlő szörnyet…]
Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!
Takarodj, te hírhedt baby,
Sze-sze-sze-sze-sze-sze szexi szemét!

Csodálatos, pszichedelikus…
A feketébe burkolt szemek mélyén
Mutasd csak magad, a hamis dolgaid nélkül!

Ez a dal maga a bennem rejlő szörnyeteg.
[Mutasd a szörnyed…]

Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Ez lenne az önutálat?
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!
Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Senki nem segít nekem.
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!

Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Ez lenne az önutálat?
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!
Fáj a fejem,
Mindjárt megőrülök.
Senki nem segít nekem.
Töröld el a mocskos, belső szörnyemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése