2015. április 2., csütörtök

#362 Akai One Piece - Egy Vörös Darabka

the GazettE - Egy Vörös Darabka


Nagyon önző vagyok. Nincsenek szabályaim.
Senki sem fog engem hibáztatni, mert királynőnek hívatom magam.
Talán, talán, talán.
Olyan sok srác flörtöl velem!
De van egy kedvencem...

Ez az első és utolsó szerelem az életemben.
Sikerrel fogok járni, persze csalással.
De valójában... én egy igazán ügyetlen ember vagyok.

Gyere a lakásomra, elérem, hogy belém szeress!
Az ő izgatott arca olyan cuki!
Az a piros, csipkés ruha az egyetlen cuccom, amivel dicsekedhetek.
Az igazi, züllött bűnöző egyenesen futásnak ered, mint egy kutya.

Fájdalmas, sötét, és... én szerettelek!
Fájdalmas, fájdalmas, fájdalmas, nagyon fáj!

Hogy mi a hiper-szuper kibaszás?
Van egy pontos ideálod, úgyhogy talán tisztában vagy a vonzerőmmel.
Ez egy jó idő lehet enni egyet. Dohányt viselek testemen, de még milyen egoistán!
Királynőnek tettettem magam, de én csak egy "nőstény" vagyok.

Azok a kis édes flörtök, vagy az ő nagy, masszív mellkasa és szeme csak egy seb lesz,
Ami olvadni és olvadni fog.
Boldog akarok lenni, boldog akarok lenni!

Lassan megutáltam magam.
Az emberek azt mondták, rossz ember voltam, így undorodni kezdtem saját magamtól.
Nem is kicsit.

Csak sajnálni tudom az én gyötrődő életemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése