2015. április 15., szerda

#420 ALIEN GIRL - Földönkívüli Lány

MIYAVI – Földönkívüli Lány

Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…

Éppoly emberinek tűnik, mint te vagy én,
De rejtegetett valamit ragyogó, zöld szemei mélyén;
Egyfajta szupererőt, amit mi nem is észlelhetnénk.

Már uralma alá vonta testemet és lelkemet.
Valahogy most… megváltoztat engem?
Nem tudom.
Olyan, mintha elveszteném teljesen
Az irányítást magam felett.

Sosem éreztem még így ezelőtt.
Kezdem azt hinni, hogy ő nem is e világból való…
Az a lány…

Ő egy földönkívüli,
Én egy átlagos férfi.
Ő az, akit akarok, de el nem kaphatok;
Az a lány nem evilági. 

Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Az a lány nem evilági. 
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Az a lány nem evilági. 

Van egy titkos helye, ahova senki sem mehet.
Bár elvinne magával egy másik övezetbe!
Ha csak megérinthetném mágiáját…! De annyira… idegen.

Sosem éreztem még így ezelőtt.
Egy pillanatra fordítottam el tekintetem,
S világomban máris uralkodóvá lett.
Az a lány…

Ő egy földönkívüli,
Én egy átlagos férfi.
Ő az, akit akarok, de el nem kaphatok;
Az a lány nem evilági. 

Az a lány nem evilági. 

Ő egy földönkívüli,
Én egy átlagos férfi.
Ő az, akit akarok, de el nem kaphatok;
Az a lány nem evilági. 

Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Az a lány nem evilági. 
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Az a lány nem evilági. 
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…
Akkor is akarom őt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése