2010. szeptember 22., szerda

#177 Que Sera Sera - Bárhogy lesz, úgy lesz

Aicle. - Bárhogy lesz, úgy lesz



Bárhogy lesz, úgy lesz;
Sírni kezdtem.

Hé, Napocska... miért nem engededd,
Hogy essen az eső?
Nincs értelme a jóidő-talizmánnak.
Valahogy megutáltam, nyugtalanított.
Inkább játékosan forgatnám az esernyőt.

Mama...
Lehorzsoltam a térdem!
Vér serkent ki onnan, szédülök.
Álmatlan vagyok, üres a hasam.
Biztos, hogy ez és az a dolog jelent mindent...
Ez talán az eső hibája.

Elloptam a virágot, sajnálom.
Virágzik a román korstílus.
Felhők és eső, ez Észak-Tokió.
Az élet rövid, szeretlek!

Bárhogy lesz, úgy lesz;
Sírni kezdtem.

[Bárhogy lesz, úgy lesz.]
Puhány vagyok, de vajon
Megváltozik ez valaha?
Minden rendben lesz, ugye?

A "szeret, nem szeret" játékjóslás
Még nem bukott el!
Valahogy megutáltam, nyugtalanított.
Rószaszín szemüvegen keresztül
Látom a világot.

Elloptam az álmot, sajnálom.
Virágzik a román korstílus.
Felhők és eső, ez Észak-Tokió.
Az élet rövid, szeretlek!

[Bárhogy lesz, úgy lesz.]
Kinyílik valaha ez a gyönyörű virág?
Holnap már jó idő lesz...
Bárhogy lesz, úgy lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése