2015. április 3., péntek

#398 San Jikan - Három Óra

Matenrou Opera – Három Óra

Még három óra után sem hagyom abba átkozásodat,
Így - bár rengeteg gyermeked van - egyet sem fogok szem elől téveszteni.

A börtönőr vigasztaló szavai szállnak a levegőben.
Saját, önös érdekem nem létezik többé. 
Elrejtem azt a nőt.

Az átkozódás lehelete, minden fájdalmunk…
Aah, mind az áldás mellett várakoznak.
Nevető hangok, megszakított idő…
Aah, ezek voltak azok az esélyek, amiket elszakítottak tőlem.

„Mindig is vigyáztam rád és gyermekeidre, és azokra a gyermekekre, és azokra…”

Az összes lovag lelke a tiéd.

Nevető hangok, megszakított idő…
Aah, ezek voltak azok az esélyek, amiket elszakítottak tőlem.
Nem fogok megbocsájtani.
Nem számít, hogy én mennyi bocsánatot nyertem, 
Én akkor sem fogok megbocsájtani.
Félem a sötétet, félem a boldogságot.
Inkább csak meg kellene halnom, megalázkodva és összekushadva.

Még három óra után sem hagyom abba átkozásodat.


Jegyzetek:
Mi inspirálta Sono-t a dal megírására, miről is szól a dalszöveg?
"Sötétség, gyűlölet, őrület… ezek az emberek sötét oldalát fejezik ki. Ezek igenis megvannak bennünk.
Nem lehetnek pozitívak, de szeretem azt az erőt, ami a fent említettek által jön létre.
Ha van egy közös dolog az album felépítésében, az talán az, hogy: „Őszinte vagyok magamhoz.”"


Sono további, AVALON albumról származó dalokról szóló kommentárjait >ITT< olvashatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése