2012. június 19., kedd

#361 Devil's Voice - Az ördög hangja

ACE – Az ördög hangja



Vándorlok körbe-körbe a csendes éjszakában;
Az utcákat a különös holdfény világítja meg;
Célba veszi szenvedélyes tekintetem.

Te vagy az én díszvacsorám…
Te vagy az én díszvacsorám…

Mutatok majd neked egy titkos jelet.
A tiltott bor jó illatot kölcsönöz neked.
Tégy rendet a fejedben; áldozat vagy.
Kerülj közel hozzám, baby…

Nem tudok alábbhagyni az elmerüléssel,
Nem tudok túljutni saját magamon.
A határán vagyok annak,
Hogy megmásszam a 13 lépcsőfokot. *1
…Miért én?

Az ördög édes hangja sikolt, sikolt,
Bűnt visz a vérzés világába.
Szadista erőszak; ölj meg, ölj meg!
Sorsom úgy rendeltetett,
Hogy ítélkezzenek felettem,
Úgyhogy szabadíts meg!

Senki nem mondja el, ki is vagyok én;
Nem hallom a bölcsesség szavait.
Mindent megmozgat az ártatlan elme.
Kerülj közel hozzám, baby…

Nem tudok alábbhagyni az elmerüléssel,
Nem tudok túljutni saját magamon.
A 22-es csapdájában vagyok; *2
Nincs itt más, csak kétség.

Az ördög édes hangja sikolt, sikolt,
A halálba rángat.
Hello, szenvedés!
Csókolj meg, csókolj meg!
A sötétségbe zuhanok,
Úgyhogy szabadíts meg!

Az ördög édes hangja sikolt, sikolt,
A vérzés világába csábít.
Szadista erőszak; ölj meg, ölj meg!
Sorsom úgy rendeltetett,
Hogy ítélkezzenek felettem,
Úgyhogy szabadíts meg!

Szabadíts meg!

Őrület!!



Jegyzetek:
*1: A határán vagyok annak, / Hogy megmásszam a 13 lépcsőfokot. : Japánban régen a halálra ítélteknek fel kellett menni egy 13 fokú lépcsőn, mielőtt kivégezték volna.
*2: A 22-es csapdájában vagyok: 22-es csapdája - az a helyzet, amikor A nem lehetséges, amíg B nem lehetséges. De B csak akkor lehetséges, ha A lehetséges ~ ergo valamiféle megoldhatatlan helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése