2015. április 9., csütörtök

#416 Devilish of the PUNK - Ördögi PUNK

BORN – Ördögi PUNK

Ez az íze az irigységnek s a rosszindulatnak;
A szemeimet csak bántja
Ennek a lánynak a látványa.
Meghalhatsz a nevetéstől, te piperkőc mester!
Egy saját magad írt darabban játszod a szereped.
Össze vagyok zavarodva, görcsösen reszketek.
Ez az a srác, akit irigylek…
Ezek a maradványok értéktelenek és üresek;
Ezek az én maradványaim, én birtoklom őket;
Én, ki megtapasztalta a felvilágosodást.

Szeretnék nevetni…
24 órában be vagyok vésve a műsoridőbe.
Szeretnék ragyogni…
Meddig akarsz még élni a káosz fenekében?

Rázz le mindent magadról, kapaszkodj belém és ússz messzire!

A holnap felsége…
Ne sírj, itt vagyok melletted!
A holnap felsége…
Ne imádkozz egyedül, mert én ragyogom be ösvényed.

Szükségünk van rád!

Vajon látja ezt a képmutatás?
Ösztönös ez az ordítás,
Tehát a válasz az „ösztönösen”;
Ne menekülj hát el!

Valójában gyenge vagyok, egy siralmas élőlény,
De a te mosolygó arcod támogat élőként.
Tehát én is nevetésre akarlak bírni,
Hogy a zene által képes legyél magad jól érezni!

Rázz le mindent magadról, kapaszkodj belém és ússz messzire.
Mit látsz ebben a hullámzó és lüktető tekintetben?

A jelen felsége…
Ne sírj, itt vagyok melletted!
A jelen felsége…
Ne imádkozz egyedül!
Remény és jövő…
A jelen felsége…
Érezni akarom érintésed,
Ez az oka ittlétemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése