2015. április 3., péntek

#390 SWORD - Kard

Matenrou Opera – Kard

Mire vársz?
Rám, hogy mindenek végén is ragyogjak?
Innentől én már csak kóborolni fogok.

Ki él majd bennem?
Ki veszi majd hasznomat?
Azt akarom, hogy mihamarabb észrevegyenek,
S szabadságban élhessek.

Akaratomat karddá fordítom,
Napjaimat a sors ellen élem.
Lelkem azt mondja, ne hátráljak meg.
Látjátok szemetekkel, s
Halljátok fületekkel, mit akarok.
Lelkem azt mondja, ez az én utam.

Lényem tőled függ…
Amilyen hamar elértél oda, 
Ahol lenned kellett.
Ne hagyd, hogy az aggódás
Úrrá legyen rajtad!

Légy valóságos!

Akaratomat karddá fordítom,
Napjaimat a sors ellen élem.
Lelkem azt mondja, ne hátráljak meg.
Látjátok szemetekkel, mit akarok,
Halljátok fületekkel, mit akarok.
Lelkem azt mondja, ez az én utam.

Akaratomat karddá fordítom,
Napjaimat a sors ellen élem.
Lelkem azt mondja, ne hátráljak meg.
Látjátok szemetekkel, mit akarok,
Halljátok fületekkel, mit akarok.
Lelkem azt mondja, ez az én utam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése