2016. április 9., szombat

#469 All The Way - Egész úton

MIYAVI – Egész Úton

Még azt sem tudtam, hogy szívem dobog,
Még azt sem tudtam, hogy szeretet lakozik ott.
Bár hangját nem hallottam, de biztos dobogott.
Ez a túléléshez csak egy mérce volt,
De te rádöbbentettél: menni akarok.

Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton csak veled!

Te voltál minden, mit eddig hiányoltam,
Te adsz nekem okot arra hogy hinni tudjak.
Az élet előtted nem volt ilyen életteli,
Ez az első alkalom, hogy igazán tudok lélegezni.
És te rádöbbentettél: el akarok menni.

Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton csak veled!
Egész úton…

Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton, egész úton, egész úton,
Egész úton csak veled!
Egész úton csak veled!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése