2010. április 15., csütörtök

#13 Nausea & Shudder - Undor & Borzongás

The GazettE - Undor & Borzongás




Viszlát!
Át a fényen
Viszlát! A névtelen szabadságba...
Viszlát! Nyeld le aggályaidat!
Viszlát! Ugorj magasabbra, mint a többiek!

Tépd le a szent szárnyat, ugorj, törj ki a szemek közül!
Ha a menny sárral borított, ha mi benne élünk, Paradicsommá válik.
Folytasd mindennapi életedet aranyedényekkel, amik leesnek válladról
És összegyűjti a monotonon bömböléseket
Még ha a sebed egyre mélyebben is van, csak menj tovább!
Igen, a valóság a szemeid előtt egyenlő mindennel.

Viszlát! Törd meg a sötétséget!
Viszlát! A névtelen szabadságba...
Viszlát! Nyeld le aggályaidat!
Viszlát! Remegő szívdobogás...

KAMPÓ! Kérdezz engem
KAMPÓ! Gyűlölj engem
A szenvedés végén kampó;
A menny ajtaját nézem...

Egy madár, ami Nyugatra tartó csapatához tartozik
Végül magányos lesz
Nézed a gyenge szárnyakat és azt mondod:
"Ott van minden, amire vágytál?"
A táj, amit mindenki látott, rosszabb a világ sötétlő végénél
Én pedig mélyen imádkoztam az elenyésző gyertya fényénél

Viszlát! Törd meg a sötétséget!
Viszlát! A névtelen szabadságba...
Viszlát! Nyeld le aggályaidat!
Viszlát! Remegő szívdobogás...

KAMPÓ! Kérdezz engem
KAMPÓ! Gyűlölj engem
A szenvedés végén kampó;
A menny ajtaját nézem...

Mélyen, lassú ég
Maradhatsz ott, ha félsz az ismeretlen jövőtől
Ez az, amit az elfeledett "Névtelen Szavadság" mondott.

Most a fény elárasztott mindent,
Esküszik, hogy nem fog menekülni a zavaros jövő elől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése