2010. április 17., szombat

#29 Shinzou - Szív

Aicle - Szív



Dobog, dobog... mióta egy vidám ritmus mozgásba hozta.
A szívem. Sokat tettem rá.
Versenyzik az érdekedben.

Ha a mellkasom fényes, fényes vasízű,
"Mi haszna ennek a testnek?"
Ha Isten ugyanaz lenne, aki én...
Fájna? Ideges lennék?

Élek. De miért?
Meghalok. De miért?
Csak ez jár a fejemben...
Ennek ellenére a szívem "nem érti meg".

Ver, ver... Ha megsebzed szívemet azzal, hogy mellkasomba mélyeszted kezed...
Semmit sem akarok mondani.
Van szívünk, úgyhogy tudunk élni.

Egy áradat leállítja az én erős, erős pulzusom
Istenem, kérlek, úgy tűnik, érkezem...

Mikor engem szólítasz, teljes mértékben tudatában vagyok magamnak.
Ez az élet értelme, egy kis megértés.

Dobog, dobog... egy vidám ritmus.
Ver, ver... úgy tűnik, hallom már!

Dobog, dobog... mióta egy vidám ritmus mozgásba hozta.
A szívem... már a halálba számít.
A szívem érted versenyzik.

A szívem érted versenyzik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése