2010. április 24., szombat

#43 Circle of Swindler - Svindlerek Köre

The GazettE - Svindlerek Köre



Én is jó vagyok!
Mennyit fizetsz nekünk?
Egyezkedjünk!
A fájdalom értéke...

Tudtad?
Amit eltöröltél a gyűlésen, a találkozás helyszínén...
Csak egy szándék a gyilkosság elhagyására.
Nevet a borosüvegével, rajta, egy pompás pohárköszöntöt az öregembernek!
Küldjük el ezt a dalt drága szélhámosunknak.

Hé, elnök úr,
Figyelj ide azokkal a fülekkel;
Vezesd a pokolba!

Küldjük el ezt a szót azoknak,
Kik azt hiszitek, a dolgok olyanok, mint a pénz.
Te és a többiek nem tudtok engem befolyásolni!
Ez nem válhat zenei gépezetté;
Lesz valamennyi helyettesítő összeg?

Én is jó vagyok!
Mennyit fizetsz nekünk?
Egyezkedjünk!
A fájdalom értéke...
(Meg tudod fizetni?)

Tudtad?
Amit eltöröltél a gyűlésen, a találkozás helyszínén...
Az az igazság és tisztelet!
Térdre előttem, drága elnök!

Még ha csóváltad is a farkad a sikerért,
Nem lehetsz az, ki sikert sikerre halmoz.
(Add fel MOST!)

Ti, ki azt hiszitek, a dolgok olyanok, mint a pénz...
Az utolsó szerződés...
Te és a többiek nem tudtok manipulálni engem!
Ez az az út, ahol én járok,
Írd alá szerződésem.


Jegyzetek:
Annyira reménykedtem benne, hogy minden sor érthető lesz - de úgy tűnik, hiába -_-" Na most. Annyit tudok erről a dalról (mármint csak elég erős sejtés), hogy politikai célzata van. (Mint tudjuk, Japánban nem volt valami fényes a helyzet a politikát illetően - talán még most sem, de erről nincs információm.)
Csak annyit tudok mondani, hogy gratulálok a GazettE-nek. Szuper szöveg, teljes összhang a dallammal. Rohadt jól megcsinálták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése