2010. április 23., péntek

#39 Thanx Givin' Day - Hálaadás

Miyavi - Hálaadás



Köszönöm mama, hogy mindig meleg ételekkel vártál.
Tényleg, igazán hálás vagyok érte.
De mama, ha alkalmanként nem fejezem be az evést, sőt, még maradékot is hagyok,
Ne légy szomorú, jó?

Sajnálom, apa, hogy mindig a saját fejem után mentem
És hogy bajba kerültem, no meg hogy szomorúságot és fájdalmat okoztam.
De apa, ha felnövök, olyan leszek mint te, ó, apa,
Egy nap majd meglátod!

És... "Köszönök mindent!"
Tudjuk, hogy mindig sokáig dolgozol,
Tudjuk, hogy kihozod magadból a legjobbad egészen az éjjel rövidke óráiig.
De apa, mama, jó néha pihenni is.
Csak mindig legyetek jól, jobban, mint bárki más,
Ti ketten, akiknek jó barátoknak kellene lenniük.
Hálaadás.



Személyes vélemény:
Szerintem ez igazán szép módja volt annak, hogy Myv kifejezze érzéseit, elvégre annyi üzenete van a dalnak, hogy szereti a szüleit, de van benne egy kis feddés is: "...akiknek jó barátoknak kellene lenniük." Mint tudjuk, Miyavi szülei elváltak, és ezek szerint nem valami jó a viszonyuk. De azért Myv megpróbálta! (;


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése