2010. április 29., csütörtök

#51 Baka na Hito - Bolond Ember

Miyavi - Bolond ember



Te mindig csak előre néztél.
Ami pedig engem illet, én mindig téged néztelek.
Csak nem gondoltad, hogy mondtam volna: "Nézz rám!"?
Szerettelek profilból látni.

Viszlát, te bolond ember!
Mindig is egy olyan nőre hasonlítottál, aki mindig a háta mögé néz randizás közben.

Mindig volt számodra valaki fontos,
De nekem csak te vagy.
Magányos, magányos, szeretett.

Viszlát, te bolond ember!
Köszönöm a nagyszerű HAZUGSÁGOT.
Sajnálom, hogy nem tudtam azt játszani a végéig, hogy hiszek neked.

Mikor először szólítottál a keresztnevemen,
Nem válaszoltam azonnal, de igazából olyan rémület fogott el, hogy majd' meghaltam.

Viszlát, te bolond ember!
Adok még egy utolsó csókot alvó arcodra, pá-pá!
El kell búcsúznom tőled az álmaink előtt.

Még ha most ezeket is mondom ebben a véget ért szerelemben,
Semmi különös nem lesz belőle.
De legalább egy ruha gratulál majd neked,
Ha egyszer vőlegényed lesz.

Pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése