2010. április 17., szombat

#28 Boku wa maou - Én vagyok a Démonkirály!

Aicle - Én vagyok az ördög!



"Én vagyok az ördög!"

Vörös szemek figyelik a katasztrófát.
Mindenhol pusztítás és holtak, amíg csak a szem ellát.
Hallom őket sírni gyötrődésükben.
Most kiosztom igazságos ítéletem...

Az ördög nevében fogok pusztítani.

Az egész fura nemzet
Összhangban van a káosszal, zűrzavart keltenek.
A végy a pokol legmélyebb bugyra...
"Céltalan" a márvány csigavonalban sétálgatni.

Az ördög nevében fogok pusztítani.
Az ördög nevében fogok ítélkezni.

Ez a csodálatos ország az én irányításom alatt áll.
Örvendezz! "A boldogság itt van előtted!"

Ez a mesés világ
"Felébredt". Meg fogom változtatni.
Nevess értem, sírj értem!
"Gyere, nyald csak meg talpam!"

Ha rosszat teszel, feketemágiával foglak megölni.
~Én, akinek korlátlan ereje van~
Én vagyok az ördög!

A tiltott gyümölcs...
Emeled az ujjad, hogy tudj számolni.
Az evolúciónak íze, ami az arcodra esik,
"Értelmetlen." Véletlenül márvánnyá vált.

Az ördög nevében fogok pusztítani.
Az ördög nevében fogok ítélkezni.

Ez a csodálatos ország az én irányításom alatt áll.
Örvendezz! "A boldogság itt van a szemed előtt!"

Ez a mesés világ
"Felébredt". Meg fogom változtatni.
Magasan tartom a fejem, magasan tartom a fejem.
"Szólíthatsz Ördögnek."

Ha rosszat teszel, feketemágiával foglak megölni.
~Én, a főnöke ennek a bámulatos világnak~
"Én vagyok az Ördög."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése