2010. április 15., csütörtök

#23 Yameteyo Shite Sawaranaide

Miyavi - Yameteyo Shite Sawaranaide

Hé, hülye vagyok, semmit sem tudok jobban,
Úgyhogy minden rendben van, nem kell foglalkoznod velem.

Május körül, mikor elbúcsúztam, az ég könnyeket ontott.
Másrészről én nem egy magányos csepp vagyok.
Bemocskolt a sár, ez minden.
Megharapott egy kutya, ez minden...

Fejezd be, fogd be a szád, ne érj hozzám, koszossá teszel.
Gyűlöllek.
Bibbidy Bobbity Boo...
Hé, az az ember megerőszakolt.
"Nem lehetek házas többé."

Micsoda felsőbbrendű, beképzelt szerep...
Még ha ki is tépik a nyelvem,
Nem fogok megszólalni. Soha nem fogom elmondani,
Mert egy lány vagyok. Jól megleszek.

Június körül, mikor elbúcsúztam, ontottam a könnyeket.
Másrészről az ég tiszta volt és szép, az évszak miatt.
De még mindig azt akarom, hogy essen ki az emlékezetemből... még mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése