2010. április 15., csütörtök

#21 Itoshii Hito - Szerelmem

Miyavi - Szerelmem

Szerelmem,
Ne sírj, mosolyogj!
Megmondtam, hogy nem szeretek könnyeket látni, ugye?

Szerelmem,
Minden rendben van, most nem vagy egyedül.
Csak akkor vagy egyedül, ha én is egymagam vagyok?

Szerelmem,
Ne nyisd ki még a lehunyt szemeid, jó?
Úgy igazságos… úgy igazságos… de ne aludj el!

Szerelmem,
Ez nem „meghalnék érted”, inkább „elhatároztam, hogy élni fogok érted”.
Persze veled együtt, most, örökkön-örökké.

Ne szeresd magad többet, mert azt későbbre halasztottam.

Szerelmem,
Még ha egyszer újra megszületnénk is, akkor is olyan lennék, mint most,
És te is önmagad lennél,
És én mindig ezt mondanám újra és újra, mindig, mindig.

Szerelmem,
Nyisd fel lassan azokat a szemeket. Ugyanolyanok, mint mindig, nem?

Minden rendben.
Minden rendben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése