2010. április 24., szombat

#42 Before I Decay - Mielőtt Elbomlok

The GazettE – Mielőtt elbomlok



Ez olyan, mint egy végtelen játék

Fogd le azt a hozzá nem értő, nagyszájú srácot!
Küzdd le a tudatlanságot, ami a felesleges vitákat okozza!

Mielőtt elbomlok

Kérlek, hagyj fel az ösztöneiddel
Beragadtam egy gonosz kör belsejébe
Hiba volt, hogy megbíztam benned
Abnormális sebességgel halok meg

Ez olyan, mint egy végtelen labirintus,
A változatlan emberi elme

Csak a pletykákban van szépség
Szexuális úton eltűnni *1
Még minket is eladtál, hogy megvédd önmagad
Gyengébb vagy, mint bárki más

Nézz rám...
Azért, hogy megismételjem, kellene még mosolyognom?
Azért, hogy megismételjem, soha többet...

Nem tudok nevetni
Mielőtt elbomlok

Kérlek, hagyj fel az ösztöneiddel
Beragadtam egy gonosz kör belsejébe
Hiba volt, hogy megbíztam benned
Nagy hiba volt...




Jegyzetek:
*1: Szexuális úton eltűnni - totál nem értem, ez mi akart lenni. Lehetséges, hogy japánról lett rosszul fordítva angolra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése