2011. szeptember 4., vasárnap

#314 CLEVER MONKEY - Okos majom

the GazettE - Okos majom


Ezt a számot annak a becsületes,
Rózsaszín majomnak küldöm.
Elkényeztetett, púderes arcodat
Itt helyben letépem.

Táncolj a sírig,
Te idétlen srác!
Annyira eltérsz tőlem...
Ha ösztönzésre vágysz,
Én megadom neked.

Ez nem utálad feléd...
Hibának fog számítani az,
Hogy túlságosan is öntelt vagy?

Válaszolj, te faszfej!

Okos majom vagy...
Más, mint én.
Okos majom vagy...
Idétlen srác...
Okos majom vagy...
Táncolj a sírig!
Okos majom vagy...
Ismerd meg önmagad!

Ezt a számot annak a becsületes,
Rózsaszín majomnak küldöm.
Elkényeztetett, púderes arcodat
Itt helyben letépem.

Táncolj a sírig,
Te idétlen srác!
Annyira eltérsz tőlem...
Ha ösztönzésre vágysz,
Én megadom neked.

Ez nem utálad feléd...
Hibának fog számítani az,
Hogy túlságosan is öntelt vagy?
Nagy kár...

Okos majom vagy...
Más, mint én.
Okos majom vagy...
Idétlen srác...
Okos majom vagy...
Táncolj a sírig!
Okos majom vagy...
Ismerd meg önmagad!
Okos majom vagy...

Okos majom vagy...
Más, mint én.
Okos majom vagy...
Idétlen srác...
Okos majom vagy...
Táncolj a sírig!
Okos majom vagy...
Ismerd meg önmagad!
Okos majom vagy...
Okos majom vagy...
Ismerd meg önmagad!

Okos majom vagy...
Okos majom vagy...
Okos majom vagy...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése