2010. május 24., hétfő

#77 Shinwa - Mítosz

Rentrer en Soi - Mítosz



Olyan közel vagyok hozzád, mégsem tudlak elérni.
Az évszakok jönnek, a fák virágba borulnak.
Hova tartanak érzéseim?


Egyszer, nem is olyan régen egy csodaszép kertben
Ott volt a tehetetlen valóság és a múló igazság.
A napok üressé váltak, eltűntek az érzelmek.
Én csak annyit akartam, hogy legalább légy mellettem...

Azt hittem, te vagy az egyetlen, aki ezt megérthette volna.
A szívem darabokra törik, csak percek kérdése.

Én csak annyit akarok, hogy ölelj át újra és újra.
Miért, miért akarsz elhagyni?

A tiltott gyümölcs... ha nem ettem volna meg,
Vajon különböző jövőnk lenne?

Mennyit kell még hordoznom?
Mennyit kell még szenvednem?
Mennyit kell még süllyednem a magányosságban?
Mennyit kell még sírnom?

A végtelen ég nem ismeri a szégyent,
Csak szépen és édesen omlik.

Mikor lehunyom szemem, látom fiatalságom világos színeit.

Olyan közel vagyok hozzád, mégsem tudlak elérni.
Az évszakok jönnek, a fák virágba borulnak.
Hova tartanak érzéseim?

Összetört szívem választ keres,
Szemem könnyekkel telik meg.

Én csak annyit akarok, hogy ölelj át újra és újra.
Miért, miért akarsz elhagyni?

2 megjegyzés:

  1. aaaaaaa *___________________________________*
    Nagyon köszönöm inkognitós fordítós néni.:3
    ölelem tested.

    VálaszTörlés