2010. május 28., péntek

#80 Cage - Kalitka

Dir en Grey - Kalitka



Türelmetlenné válok, a mazochista vérét rajzolom.
Rád várok, a szadistára
Egy mérgező csókkal - már ha ez lehetséges.

Képtelen vagyok látni szenvedésem értéket benned, az édesanyámban.
Eltemetem az emlékeket, így nem fogod elsőre észrevenni, anya.

Még ha az óra az ellenkező irányban is jár,
A hű bűnöket nem lehet megváltoztatni.
Kezdetben nyomot hagytam az utolsó megértő személlyel.

Kelletlenül rám nézel, ádázan majd szelíden - micsoda kényszerített döntés.
Nem tudom azt mondani, hogy neked készültem.

A nyikorgó bőr hangja fáj, a sebek mélyülnek.
Túlságosan féltékeny vagy, mindig is ilyen hidegvérű leszel?
Még most sem akarom elfelejteni fiatalságom gyalázásait.
Miért nincs anyám? Mondd el!

Egy nap észlelem majd a "kalitka" jóindulatát - az vált az anyámmá.

Nem láthattam ezelőtt keserűségem okát az utolsó anyámban,
Így legalább nem veszed észre az elsőt.

Még ha az óra az ellenkező irányban is jár,
A hű bűnöket nem lehet megváltoztatni.
Kezdetben az utolsó megértő személy elpusztíttatott...

Azon tanakodom, vajon túl gyengéd vagy velem?
Régóta egy traumát tükrözöl rám.
Én vagyok az, aki utoljára végez azzal a szadistával?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése