2010. május 12., szerda

#64 Re:plica - Másolat

Due'le Quartz - Másolat



Akármikor csak megküzdök valamivel,
Arcod már egy fehér csomagolás borítja.
Hirtelen megálltál, lefestettek
A csillagok ragyogó pontjai közt.

Ha csak én vagyok a tükörben,
Magam ellen követek el bűnöket.
Egyedül keresem a kereszteződés szándékát,
A hidat, ami hozzád vezet.

A kötelékek, amiket nem lehet elvágni,
Sőt, most még a gyűlölt dolgok is mind itt vannak.
Sokszor kiáltottam utánad,
Te pedis visszatértél a Földre.

Mindennek végén feltétlenül fogok neked adni valamit.
Egy búcsúajándékot a saját magam részéről.

Egy nap tovább fogom vinni az egyszerű életem,
El foglak érni végre,
És vissza fogok térni ugyanarra a Földre,
Ahol te is éled mindennapjaid.

Hova csapódok majd be?
Senki sem döntheti el,
De a tükör, ami felé vészesen közelítek
Arról árulkodik, hogy hagytál engem elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése