2010. május 4., kedd

#57 Beauty & Stupid - Szép & Buta

hide - Szép & Buta



Elhalt bűneimben az érzések, amiket árulok, azok a
Szerelem és buborékok.
Még ha meg is számolom, hányszor rázod meg csípődet,
Nem lehetek őszinte, aj-jaj...
A hatvankilencben, amit annyira szeretsz,
Az 'oké' azt jelenti: "Ne, hagyd abba!"
Ha ez a szerelem, ez nem valami valóságos.
Ha egy gesztenyeszínű virág nyílik, pá-pá-pá-pá!

Szerelemre késztetsz,
Én meg adom a fegyverem.

Még csak a másik nevét sem tudtuk.

Én-én-én-én Én csak szexet akarok
De én-én-én-én nem akarok szerelmet!

Minden olyan bonyolulttá vált, mielőtt tudtam volna.
Na igen, ez vagyok én.
Ha elszenderedem öledben, a szívem dobog, remeg, remeg.
Még ha tettetem is a menő srácot,
Szívem stílusa bizarr.
Nem folytatom tovább az édes csapda elkerülését.
Beleestem valami egészen csodálatosba, ah, ah, ah!

Talán ez szerelemital?
Megkaptad a szerelem fegyverét:
Azok a gyilkoló szavak dinamitok.
Könnyeket pocsékoltam mosolyodért.

Gyönyörű és buta, a-ha-ha! (Baby, szeretlek, állatira szeretlek!)
Gyönyörű és buta, a-ha-ha, a-ha-ha, a-ha-ha, a-ha-ha!

Én-én-én-én Én csak szexet akarok
De én-én-én-én nem akarok szerelmet!

Még ha fel is sorakoztatok nyolcszáz hazugságot,
Még mindig akarja szélhámos arcomat.
Ha dühös vagy, én kisebbségben maradok,
De ha komoly, nem, nem, nem!

Ebben az alélt szerelemben az érzések őrültek, szívem eloszlott.
Dühöd elszállt, ha elragadtat ez a küzdelem,
Akkor én egy nagyon egyszerű és ostoba szolga vagyok.
Úszom ezekben az elkápráztató napokban, újra és újra felöltözöm.
Egy virágot viselek, egy hamis rózsát.
Valami elképesztően virágzik, nagyon, nagyon, nagyon!

A szerelem szépséges királynője vagy,
A szerelem ostoba rabszolgája vagyok.
Térdeimen csókolgatlak,
Tegyél velem, amit akarsz!
Hadd legyek a játékod!

Gyönyörű és buta, a-ha-ha! (Baby, szeretlek, állatira szeretlek!)
Gyönyörű és buta, a-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)

Gyönyörű és buta, a-ha-ha! (Baby, szeretlek, állatira szeretlek!)
Gyönyörű és buta, a-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)
A-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)
A-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)
A-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)
A-ha-ha! (Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)
(Baby, szeress! A kutyád akarok lenni!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése