2010. május 24., hétfő

#76 D.L.N. - Hosszú, sötét éjjel

The GazettE - Hosszú, sötét éjjel



A kezdetektől fogva tudom, így nem vagyok szomorú.
Apránként, apránként, mintha képes lennék megszámolni a számokat.
A hervadó növények színei elhomályosodnak.
Nem tudom, mikor ér véget az évszak.
Lépéseidre hallgatva követem lábnyomaidat.
Nekem, akinek nincsenek vágyaim,
A holnap egy olyasvalami lesz, amit nem lehet megváltoztatni.

A hervadó növények hangját követve érzem az évszak végét.
Ha a virágok nyílnak és színesednek gazdagságukban, mi marad nekem?

A Hold összehúzza a függönyt,
De a Nap továbbra is süt rám.
A kezdetektől fogva tudom, úgyhogy nem vagyok szomorú.

Még ha ki is nyitom szemem és látom,
Hogy nincs még vége az éjjelnek.
Még ha nem is ragyognak a csillagok,
Még ha az utcák fényei mind elsötétülnek is.

Eleget láttam azok boldog arcát,
Akiket a legjobban védek;
Szeretteim utolsó lélegzetét,
Úgyhogy most már minden rendben.

A bárány dala a hosszú, sötét éjjelen... *1



Jegyzetek:
*1: A bárány dala a hosszú, sötét éjjelen...
Ez ismétlődik olyan sokszor Ruki hangja alatt a háttérben. (Song of sheep in dark long night)

A címről
Eredetileg a szám címe D.L.N., ami a Dark Long Night kezdőbetűiből áll. Azért én nem akartam H.S.É-t csinálni belőle ^^" De legalább tudjátok, hogy az is lehetne. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése