2011. július 18., hétfő

#300 Voiceless Screaming - Néma sikoly

X-Japan - Néma sikoly


Fulladozok a bánatban...
Zuhanok hátra, messze.
Egyszerűen csak úgy érzem,
Hogy innen nincs kiút.
Van itt valaki?
Hol vagyok?

Az őrület és magány
Szétszaggatja fájó szívemet.
A megtört szív továbbra is dobog,
De a vérzést sosem hagyja abba.

Várok, hogy eljöjjön a szerelem.
Várok valakire, aki meg akarja
Érinteni a lelkemet.
Ezek már csak a tegnap emlékei...

Gondtalan szavak és tettek...
Ez a szerelem álarcosbálja.
Meg kell találnom a kivezető utat!

Elvakított a sötét vágy,
Egész idő alatt ilyeneken mentem keresztül.
Ontom könnyeimet...

Mit tehetnék?
Meg tudom csinálni?
Őszintének kell lennem magamghoz.

Egy néma sikoly
Szólongat itt, belül, szívemben.
Néma sikoly...
Most eljött az én időm;
Őszintén kell beszélnem.

Kezdtem rájönni, hogy ez nem más,
Mint a sors hangja.
Most már láthatják szemeim,
Milyen messzire mentem.
Érzem az élet leheletét...

Keresem a szerelmet,
Hogy elérhessem.
Keresek valakit, akinek
Meg akarom érinteni a lelkét.
Fény ragyog kétségbeesett sóhajomra.
Ne félj!
Menj előre egy lépést!
Amit végre megtaláltam,
Az nem volt más, mint egy
Akaraterős, határozott elme.

Egy néma sikoly
Szólongat itt, belül, szívemben.
Néma sikoly...
Most eljött az én időm;
Őszintén kell beszélnem.

Egy néma sikoly
Szólongat itt, belül, szívemben;
Kopogtat lelkem ajtaján.
Hiszek magamban és bízom tetteimben.

Néma sikoly...
A múlt fájdalmai még mindig
Lüktetnek itt belül.
Kopogtat lelkem ajtaján.
Csillagokra mászok,
Amik elvezetnek engem
A Mennyország kapujához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése