2011. július 13., szerda

#290 Antique in the Future - Régiség a jövőben

Versailles – Régiség a jövőben


Az eső elrejtette még a magányt is,
Mi átölelt engem, ahogyan a könnycseppeket is.
Ez teljesen megszédít engem, újra és újra
Abban a pillanatban, amikor a napsugarak
Áthatoltak a fák levelein.

Úgy tűnik, a fájdalom fagyosan hatol át rajtam;
Még a sóhajaim is jegessé válnak.

Ha nem vagy itt többé,
Én sem tudok élni; nem tudok elszabadulni.
Én csak félek a magánytól, ami egyre csak felém tart.

Annyira vágyok rád!
Megtagadom az időt, mi megváltoztatja
A csókot, hisz az teljesen hideg volt
Édes álmaimban…
És a szomorú békét is megtagadom,
Mi az erkölcstelenségbe fulladt.


A Hold irányába mutatok a késemmel.
Nem baj, ha ez csak egy vízió;
Lehunyom szemeim, és elindulok,
Hogy találkozhassak veled.

A fekete sivatag teljesen megváltozott…

Ezt nem értem meg többé…
Miben kéne hinnem, amíg élek?
Ha nem vagy itt többé, én sem tudok élni.

Úgy tűnik, a fájdalom fagyosan hatol át rajtam;
Még a sóhajaim is jegessé válnak.

Mennyire kéne szeretnem,
S érzéseim szavakba öntenem?
Nem tudom…
Nem látlak.
Még akkor is, ha megértem, hogy
Soha többé nem leszek képes újra talpra állni,
Nem tudok leállni ezekkel a gondolatokkal.

Annyira vágyok rád!
Megtagadom az időt, mi megváltoztatja
A csókot, hisz az teljesen hideg volt
Édes álmaimban…
És a szomorú békét is megtagadom,
Mi az erkölcstelenségbe fulladt.
A Hold irányába mutatok a késemmel…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése