2011. július 16., szombat

#295 Adult Children - Felnőtt gyermekek

Matenrou Opera - Felnőtt gyermekek



Bámulsz engem homályos tekinteteddel...
Te csak ne nézz más emberekre!
Ez egy sürgős szabály.
Borulj térdre a büszkeség előtt!
Jó lesz, ha majd én leszek a miniszterelnök.

Az a valaki, aki megőrül, te vagy,
És továbbra is ugatni fogsz a kertemben.

Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!

A saját forgatókönyved főszereplője vagy.
Milyen szerepet játszol?
Épp az ilyen furcsa dolgoktól fog
Elállni a lélegzeted...

A te színlelt mosolyod...
A te színlelt mosolyod elkísér téged,
Bárhová is vezessen utad.
Nem lehet!
Nem engedhetem, hogy mosolyogj itt!

Ha a teféléd szeretnek más embereket is,
Akkor az egy igazán nagyszerű világ.

Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!

Az a valaki, aki megőrül, te vagy,
És továbbra is ugatni fogsz a kertemben.
Ha a teféléd szeretnek más embereket is,
Akkor az egy igazán nagyszerű világ.

Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!
Érzel már engem, baszd meg?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése