2011. július 10., vasárnap

#284 Matsuwa - Várni fogok rád

Acid Black Cherry – Várni fogok rád



Édesen ringatod a gyermeket,
Miközben azt motyogod:
„Biztos nem vagyok elég jó.”
Én is ezt mondtam újra és újra;
Utána már élni is olyan fájdalmas volt.

Szerelmünk jött, ment,
És elhaladt mellettünk.
De… valamikor, valahol
Képesek lennénk újra egymásra találni.
Ez volt az én véget nem érő álmom…
Az a hatalmas kék ég senkihez sem tartozik,
De egy felhőt könnyen odébb sodor a szél.

Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád!
Még akkor is, ha te soha
Nem nézel vissza rám…
Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád
Egészen addig a napig,
Míg valaki el nem utasít téged.

Ez olyan szomorú; elég!
Veled szemben mindig is
Egy bohócként viselkedtem,
Aki körülötted bolondozott,
S akinek könnyei sincsenek,
Miket kionthatna, még akkor sem,
Ha mindent lelkesedés nélkül tenne.

Teljesen nyilvánvaló volt,
Hogy csak játszottam a bolondot…
Hisz amikor egyedül voltam,
Könnyeim mindig záporoztak,
Persze csak titokban.
Senki sem tud belelátni a szívembe.
Azt akartam, hogy
Csak te érts meg engem, senki más.

Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád!
Még akkor is, ha te soha
Nem nézel vissza rám…
Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád,
Feltéve ha továbbra is
Megtalállak azon a helyen.

Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád!
Még akkor is, ha te soha
Nem nézel vissza rám…
Várni fogok rád,
Örökké várni fogok rád
Egészen addig a napig,
Míg valaki el nem utasít téged.



Jegyzetek:
Ez a dal, amit a Re:creation albumon találhattok, szintén egy átdolgozás – feltételezem, a lemezen szereplő összes dal az, így már a címe is elég egyértelmű. No, az eredeti szám meghallgatásáért kattintsatok a következő szövegre: W - Matsu Wa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése