2010. szeptember 20., hétfő

#175 RAINBOWS - Szivárványok

alice nine. - Szivárványok



Készen állsz?

Éjféli, egyszínű táj;
Gazdagon színezett kép,
Pont, amire vágytam.

Szétterjednek a színek,
Mint egy páva tollai.
Körbe-körbe haladnak,
Ez a fény varázsa a
Fantázisa spiráljában.

Fesd be az eget,
Már ha eléred!
Rajzolj fel egy századot,
Mintha egy igazi csoda lenne.
Visszhangzik és túltesz a
Horizonton is;
Újrafestem majd a sötétséget.
A hullámzó és átfedegető éjjel
Kellős közepén fogok táncolni veled.

Ébredjünk fel egy álomba,
Egy álomból felriadva.
Gyerünk, menjünk,
Itt a hajnali kétórás körforgás!

Ha amit látsz, az a valóság,
Miért vannak ott könnyek?
Szíved pityergő csücskében
Én leszek ott, hogy énekeljek.

Fonódj össze hangommal,
Már ha eléred!
Rázd a csengőt ébresztőként,
Még hajnalhasadás előtt!
Gyorsan, szálljunk fel
Az időn és sötétségen keresztül,
Repüljünk!
Lehet, hogy úgy tűnik, lángol
Az a hatalmas virág,
De hidd el, virágozni fog veled együtt.

Neonszínek koktélja,
Nézzük a világot egy színes üvegen keresztül!
Te és én bűntársak vagyunk,
Nincs is másra szükségünk.

Fesd be az eget,
Már ha eléred!
Rajzolj fel egy századot,
Mintha egy igazi csoda lenne.
Visszhangzik és túltesz a
Horizonton is;
Újrafestem majd a sötétséget.
A hullámzó és átfedegető éjjel
Kellős közepén fogok táncolni veled.

Előbb használták, majd eldobták a profilt;
A név, amit adtak neki, nem mást, mint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése