2010. szeptember 26., vasárnap

#180 Naraku [奈落] - Pokol

The GazettE - Pokol



Az ösztön és a test egymás ellentmondásai.
A gyakorlatba ültetnek egy lüktető "ellentétet",
Hogy a csend körülölelhesse azokat.

Olyan szépek voltunk!
De csak mert túl sokat tudtunk
Az erkölcstelenségről.

Mielőtt a kéj szétszóródik
Ebben a nagy izgalomban,
Azt mondom neked: "Szeretlek."

Hogy kigúnyolhassuk őket,
Úgy tűnik, elrejted meztelen testedet.
Mióta mélyebben érezlek téged,
Mint a fájdalmat, sokkal könnyebb színlelnem.

Törött érzésekkel és testtel bámultam
Egy lüktető "elnyomásra", ahogyan
Fulladoztam a kezek között.

Olyan szépek voltunk...

Mielőtt a kéj darabokra hullik,
Azt mondom neked: "Szeretlek."

Hogy kigúnyolhassuk őket,
Úgy tűnik, elrejted meztelen testedet.
Elhiszed végre, hogy testem a fájdalom
Fenekére süllyed.

Annak ellenére, hogy tarkómtól
Kezdve mindenem borzong,
Azt kívánom, hogy tudjak bízni
Ezekben a kezekben.

A szerelem és gyűlölet távolságáról álmodoztam.
A forróság kezd elenyészni...
Szerelmünk végén azt hittem,
Meggyaláztál a szenvedéllyel.

Láttam a poklot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése