2010. szeptember 18., szombat

#173 Mou Bandman Ni Koi Nante Shinai - Már egy zenésznek is halott dolog a szerelem

Golden Bomber - Már egy zenésznek is halott dolog a szerelem



"Ez már túl sok."
Emlékszem, hogy ezt mondogattad nekem
Mindenkori álmodozásoddal.

A szerelem egy ok, hogy kiszálljunk,
Elszakadjunk azoktól az emberektől,
Akikhez közel állunk.

Emlékszem azokra a koszos
Kis egyujjas kesztíűkre.
Most újra felsírok...

"Ez már túl sok."
Törént ez azután a beígért,
Nyári nap után.
Az őszi levelek suhogása után már csak
A fájdalmas szerelmet éreztem.
A szerelmet, ami a leghidegebb
Évszakban ért véget.
Most újra felsírok...

Mi lenne, - tegyük fel -,
Ha újra találkoznánk?
Én biztos, hogy megint
Teljesen beléd esnék.

Szeretem az otthontalanságot,
Az azzal járó keserűségeket.
Most újra felsírok...

Miért is hittem azt, hogy
Mi mindig együtt leszünk?
Egy kissé vakon álmodoztam.
Minél tovább maradok itt,
Annál jobban akarok visszamenni
És helyrehozni mindent.
Most újra felsírok...

Annyira szeretlek,
De mikor kéne megállnom,
Egy határt húznom?
A TLC már csak egy évszaknyira van. *1

"Ez már túl sok."
Törént ez azután a beígért,
Nyári nap után.
Az őszi levelek suhogása után már csak
A fájdalmas szerelmet éreztem.
A szerelmet, ami a leghidegebb
Évszakban ért véget.
Most újra felsírok...
Újra felsírok.


Jegyzetek:
*1: TLC
No. Ez egy (számomra) elég szörnyű amerikai lányegyüttes. Nem tudom, hogy került bele ebbe a dalba, de már meg sem lepődöm a j-rock dalszövegeken. Ha érdekel, kik ők, a youtube sok-sok dolgot kihoz neked.

3 megjegyzés:

  1. Jajj ez a PV annyira cuki.*________*
    a szám is nagyon szép persze.:3

    VálaszTörlés
  2. Iiiiiiiiiiiiigen *___* T_T
    Annyira szeretem őket... (L)
    PomPomBombers -> Pombers x"DD

    VálaszTörlés
  3. OMFG!! Hol találtál? O.O Imádlak : 'D

    VálaszTörlés