2010. szeptember 6., hétfő

#168 In Vain - Hiába

D'espairsRay - Hiába



Szeretem és gyűlölöm magam. Ezek kiváló érzések.
Szeretem és gyűlölöm magam. Túláradó kapzsiság...

Habár nem tökéletes... Mosolygok, és mindent felszárítok vele.
Irigylem tökéletességedet... Csak hadd legyek önmagam...
Semmi piszkos tréfa!!

xxxx xxx... xxx xxx...
Senki sem töltheti be az egómat.
Senki sem erőszakolhat meg.
Senki sem lehet olyan, mint én.
Épp ezért azt mondom, hogy...

Micsoda dermettség...
Szétszórom a rózsákat, mik elhullajtják
Az Hold felé emelkedő egoizmus gyönyörét.
Hé, szép kis prosti ringatózik abban a bölcsőben!

Szeretem és gyűlölöm magam. Ezek bosszantó érzések.
Szeretem és gyűlölöm magam. Túláradó ötletek...

Habár nem tökéletes... Mosolygok, és mindent felszárítok vele.
Irigylem tökéletességedet... Ne nézz rám!

Senki sem töltheti be az egómat.
Senki sem erőszakolhat meg.
Senki sem lehet olyan, mint én.
Épp ezért azt mondom, hogy...

Éjjel...
Te és én egybeolvadunk.
A tökéletesség ténye elsuhan a Hold felett.
Hé, a szád bölcsőjében fürdőzik az egyetlen prostim!

Szexszel fogok uralkodni a seggeden.
Talán ez az egy dolog van, amiben
Uralkodni tudok.
Mi a frász?! Csak baszd szét, baszd szét mind,
De velem ne csessz ki.
Halál rátok, idióta faszfejek.

Micsoda dermettség...
Szétszórom a rózsákat, mik elhullajtják
Az Hold felé emelkedő egoizmus gyönyörét.
Hé, szép kis prosti ringatózik abban a bölcsőben!

Éjjel...
A Hold jövendöl, az vezet a te útmutatásod által.
Már ha nem alszol szép csendben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése