2010. június 6., vasárnap

#93 The Pledge - Ígéret

Dir en Grey - Ígéret



Előrevetítem az apró kívánságom, ami után epekedem.

Miért reszketsz?
Az a magányos srác a napos égre tekint - de ennek semmi értelme.

Hol az a tavaszi bölcselet?
Az a rég elfeledett ígéret... azt már soha többet nem hallhatjuk.

Az idő múlásával az alakok változnak, eltűnnek
Még most is, hogy a szívem elrabolták s összetörték.
Egyedül vagyok.

Hol az a tavaszi bölcselet?
Az a rég elfeledett ígéret... azt már soha többet nem hallhatjuk.

Ez az én ígéretem neked.
Eddig még nem tudtam igazán sikeresen élni,
De azt hiszem, meg tudok változni.

Ha holnap is élni fogok,
A napok nem fognak megváltozni.
Nem fogom befejezni.

Ha a teljes szívem újra virágzik majd,
Adj nekem választ.

Senkit sem tudok megvigasztalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése