2010. június 19., szombat

#105 Ablaze My Sorrow - Égető Bánat

Chariots - Égető Bánat



Szétmorzsolódik, ahogy elalszom.
Fáj, de remélem, hogy te...

Akármikor. Mint most.

Emlékszem, hogy erőlködtem akkoriban,
Hogy elénekelhessem a legrosszabb dalszöveget.
Mint mindennek, ennek is eljött a vége.

Hogy jellemezhetném az elmúlt napokat?
Azt akarom, hogy folytasd.
A hang nem fog elérni egy képzeletbeli alakot, de...

Könnyek futnak le arcomon,
Túl mély a fájdalom.
Szorosan átölelem rólad szóló emlékeimet.
Magányos vagyok, hiányzol, édes... szomorú vagyok.

Hogy jellemezhetném az elmúlt napokat?
Azt akarom, hogy folytasd.
A hang nem fog elérni egy képzeletbeli alakot, de...

Semmi sincs mögöttem.
Túl nagy a bánat.
Túl mély az örökkévalóság.

Tükröződik szemeidben és azokban a napokban.
Magányos vagyok, hiányzol, édes...

Könnyek futnak le arcomon,
Túl mély a fájdalom.
Szorosan átölelem rólad szóló emlékeimet.
Magányos vagyok, hiányzol, édes... szomorú vagyok.

Magányos vagyok, vége. Eláradt...
Magányos vagyok, vége. Nagyon mély...
Magányos vagyok, vége. Szorosan átölellek...
Magányos vagyok, hiányzol, édes... szomorú vagyok.


Magányos leszek nélküled...
Magányos leszek nélküled...
Magányos leszek nélküled...
Magányos leszek nélküled...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése