2010. június 2., szerda

#85 Love Letter - Szerelmeslevél

BUCK-TICK - Szerelmeslevél



Én csak egy egyszerű, őrült ember vagyok.

Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?
Ez az, amit akartál?

Úgy akarok élni, mint egy utolsó kurva.
Na és most mi a leghőbb vágyad?
Úgy akarsz tenni, mint a gazdagok.
Na és most mi a leghőbb vágyad?
Őszinte vagy? Őszinte vagy?
Na és most mi a leghőbb vágyad?
Őszinte vagy? Őszinte vagy?
Szükségem van rád.

Olyan akarok lenni, mint a kutyád.
Fejjel lefelé! Istenné akarok válni.
Olyan akarsz lenni, mint egy isten.
Fejjel lefelé a razzmatazzhoz.
Őszinte vagy? Őszinte vagy?
Ez az, amit akartál?
Őszinte vagy? Őszinte vagy?
Szükségem van rád!

Kérlek, ments meg!
Mutasd az utat!
Kérlek, ments meg!

Kérlek, vedd el ezt a szerelmeslevelet!
Én csak egy egyszerű, őrült ember vagyok.
Kérlek, vedd el ezt a szerelmeslevelet!
Én csak egy egyszerű, őrült ember vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése