2010. június 28., hétfő

#111 Memeshikute - Nőies

Golden Bomber - Nőies



Nőies, nőies...
Szánalmas, amiért ilyen lányos.

Te csak ugrattál?
Mondtam, hogy mennyire szeretlek...
Te mit látsz abban a srácban?
Már nem kellek neked, ugye?

Táncolni akarok veled, fogni a kezed
A hatalmas tömegben.
Csak a te mosolyod ragyogott.

Azt akarom, hogy szeress!
Újra szükségem van a jelre, ami felett nemrég még szemet hunytam.
Szeszélyes lennék? Nem érdekel,
Veled akarok lenni!

Nőies, nőies...
A nap felszárítja.
Nőies, nőies...
Egy szerelmes dalt énekel.
Nőies, nőies...
Most a világ, amit elértem, olyan
Nőies, nőies.
Szánalmas, amiért ilyen lányos.

Táncoljunk és felejtsük el a múlt aggályait!
Kivel leszel? És azután?
Ki lesz a következő, kit szereni fogsz?

Őszintén szólva... Meg akarlak ölelni és veled aludni.
Azt akarom, hogy nedvesítsd be kitikkadt szívem
A szépségeddel.

A szerelem miatt állandóan hibákat követtem el.
Az érzékeny női elme definiálhatatlan, mint a felhő.
A holló felfújja magát, az elfogult elme újra irigykedik.

Nőies, nőies...
Nézem kettejüket.
Nőies, nőies...
Megfogtad a kezét.
Ez a szív
Nőies, nőies...
Szánalmas, amiért ilyen lányos.

[Oké, mindenki!
Szórakozzatok, éljetek, legyetek szerelmesek!
De ez nem csak a vidámságról szól, büszke vagyok.
Sajnálom, hogy megszülettem, hogy kész vagyok az estére,
Életre kész!
Kyan Yutaka, gitárszóló!]


Inkább téged akarlak, mint a szerelmet.
A szívem olyan, mint egy kutyáé.
Még csak az sem érdekelne, ha megcsalnál,
Ha veled lehetnék.

Azt akarom, hogy szeress!
Újra szükségem van a jelre, ami felett nemrég még szemet hunytam.
Szeszélyes lennék? Nem érdekel,
Veled akarok lenni!

Nőies, nőies...
A nap felszárítja.
Nőies, nőies...
Egy szerelmes dalt énekel.
Nőies, nőies...
Most a világ, amit elértem, olyan
Nőies, nőies...
Szánalmas, amiért ilyen lányos.

2 megjegyzés:

  1. Ha megfeszültem volna akkor sem jutott volna eszembe a "Nőies" szó >3< gondoltam én már a "férfiatlan"-ra is,meg ehhez hasonló ostobaságokra, yaaay~ XD

    VálaszTörlés