2010. június 17., csütörtök

#103 Hammerhead - Kalapácsfej

Aicle. - Kalapácsfej



Még ilyen hülye fejjel is egy kívánságra gondoltam,
Miközben fulladoztam a csillagokkal teli vízben...

Körbenéztem ebben az akváriumban.
Itt nem gúnyol ki senki, viszont levegő sincs.
Elválasztani az érzéseket sosem könnyű. Nézd csak!
[A fejemnek vicces formája van.]

Elkapom a buborékokat, mélyen beszívom őket.
A kis halak idegesítettek téged, de én nem látom őket, köd van.
Szeretnivaló, de...
[A fejem nehéz, ezért van az, hogy süllyedem.]

[Ez a velem született, vas-súlyú komplexus teljesen összement.
Nem csoda, hisz erőltették.]
Tojásköltés a szájban...
Bicha, bicha, bicha, bicha
[Az én szemszögemből a Földdel szemben levő oldal a tengely,
Meggondolatlanságom meg folyton ismétlődik.]
Sós íze van.

Ezzel a vicces fejemmel arra gondoltam,
Hogy könnyed a mosolyod.
Vajon milyen szél fúj most?

Eleget tudok már arról, hogyan legyek ennek a nehéz fejnek az ura.
Szomorúság, magány, jelentéktelenség.
Ezek az érzések... vajon milyenek?

Buku, buku, buku...
A kis halacskák készen állnak az oszlásra.
Sui, sui, sui...
Ez az elnyert víz, Mr. Halacska.

Úszás ott lent, mélyen, és túúúúl hosszan.
A kéz elsuhan a mimóza mellett, nem képes megtartani.

Nehézkesen haladtam az egyesült mélységbe, a változás határáig.
Szorgalmas test, hopp, itt egy kanyar.
Nume, nume, nume, nume...
Az evolúció üldözte a függőséget és termőképességet.
Na, most ki az áldozat?

Ezzel a vicces fejemmel gondolkozni kezdtem...
[Gondolkozni kezdtem...]
Így ez a búra elég mélyre süllyedt.

Buku, buku, buku...
A kis halacskák készen állnak az oszlásra.
Sui, sui, sui...
A csillag könnyei túláradnak.
Hülye, hülye, hülye...
A hal fejest ugrik a kék égbe.
Hülye, hülye, hülye...
Azért, hogy elérje azt a csillagot.

Persze utána haladtam tovább...
Ezzel a vicces fejemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése