2010. október 20., szerda

#198 Sakura Romance - Cseresznyés ábránd

HITT - Cseresznyés ábránd



Ez az ördög és angyal hercege és hercegnője.
Olyan, mint valami történet egy tiltott szerelemről.
Nincs semmi, amit tehetnék,
De az utunkba se állhat semmi, mi megállíthatna.
Talán hibáztatnunk kellene valakit?
Azt hiszem, ez olyan, mint egy nagy csavar a végzetben.
Istenem, mondd, hogy csak túl messzire mentél a viccelődéssel!

Azt akarom, hogy cseresznyevirágjaim
A te szívedben virágozzanak, már ha lehet...
Azt akarom, hogy cseresznyevirágjaim
A te szívedben szóródjanak szét,
Még ha csak rövid időre is.
Figyelj engem ragyogásoddal,
Figyeld saját ábrándodat a cseresznyevirágokról.
Mind érted és értem hull le...

Eltűnnek az emlékek,
De még mindig van néhány nyom körülöttem,
Amik rád utalnak.
Még mindig érzem csókod ízét...
Éjjel-nappal szomorkodom,
Szívem sajnálattal és mély bánattal van tele.
Még ha nem is lenne szabad ezt tennem, kit érdekel?!
Én csak vágyaim megzabolázása nélkül
Akarok újra szerelmes lenni...

Szerelmeddel megmentettél egy igen önző embert,
Olyasvalakit, mint én,
Aki soha, semmiben nem nyert semmit.
Figyelj engem ragyogásoddal,
Figyeld ábrándodat a cseresznyevirágokról.

Mondd, szerelmem, ha hirtelen meghalnék
És tennék egy becsületes ajánlatot a világnak,
Lelkem cseresznyévé reinkarnálódna? *1
Úgy örökké képes lennélek szem előtt tartani.

Azt akarom, hogy cseresznyevirágjaim
A te szívedben virágozzanak, már ha lehet...
Azt akarom, hogy cseresznyevirágjaim
A te szívedben szóródjanak szét,
Még ha csak rövid időre is.
Ma éjjel elmondom, hogy szeretlek,
Elmondom a saját képzeted a cseresznyevirágokról.
Vajon hol lehetsz most?

Cseresznyés ábránd...
Cseresznyés ábránd...
Cseresznyés ábránd...
Cseresznyés ábránd...



Jegyzetek:
*1: Reinkarnáció: új testben való újjászületés a halál után (a lélekvándorlás alapján). Vallás: hinduizmus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése