2010. október 17., vasárnap

#193 WHAT'S MY NAME? - Hogy hívnak?

Miyavi - Hogy hívnak?



Heló, itt MYV;
Na mizu? Nálam a mikrofon!
Tokióból zúzok nektek ezzel
A hathúros izével.

Itt az élvezet ideje;
Halld a hangot a Zipangból, *1
Rock, punk, hip-hop és funk,
Fogadok, hogy örökké ropjátok.

Hogy hívnak?

Sárga, kék, fekete és fehér,
Határtalan buli reggeltől estig.
Szorosan leszünk, de ez sosem gáz,
Csak érezd a remegést!
Ez a világbéke az igazi zenén keresztül, vágod?

Nem érdekel, mit mondanak rólam,
Ez az én utam.
A mai nap az elszabadulásé.

Mellesleg... tudjátok, mi a nevem?

Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?

Sárga, kék, fekete és fehér,
Határtalan buli reggeltől estig.
Szorosan leszünk, de ez sosem gáz,
Csak érezd a remegést!
Ez a világbéke az igazi zenén keresztül, vágod?

Nem érdekel, mit mondanak rólam,
Ez az én utam.
A mai nap az elszabadulásé.

Mellesleg... tudjátok, mi a nevem?

Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?

Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?
Hogy hívnak?


Jegyzetek:
*1: Zipang
Utánanéztem, mi lehet ez. A legvalószínűbbnek azt tartom, hogy egy klub neve Japánban, de emellett egy manga/anime címe is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése