2010. október 25., hétfő

#202 Sentimental PIGgy Romance - Érzelgős, MALACkás mese

LM.C - Érzelgős, MALACkás mese



Hellooo~~
Pihenek, hisz olyan szép idő van!
Így köszöntöm a pitypangot.
Mióta bámulok keresztül a mezőn
Anélkül, hogy rápillantanék az órára?
És akkor megláttam...

Hey Ho! [Ho!]
Az ilyen szégyenlős lányok mint én,
Mit is tehetnének...
Bámulják őt jó messziről.
Mondd, Ho! [Ho!]
Ha csak a szívemben sikítok,
Nem hallja meg és nem fordul felém.
Hátulról figyeltem, ahogyan sétál
És a sörényét rázza.
Majd' szétrobban a szívem...

Oooo~h...

Ez a szerelem tuti,
Hogy nem válik majd valóra.
Még csak közel sem tudok kerülni hozzá!
Mert amilyen duci lány vagyok,
Tutira felfalna.

Tudom...
Olyan büszkén fest azzal a nagy sörénnyel,
Üvöltését pedig a dzsungel másik végén is hallani!
Miért nem...
Miért nem találkozhatunk soha?
Még ha különbözünk is...
Körülöttem mindenki visszatart engem,
Azt mondják, "Nem kellene ezt tenned!".
De semmit mást nem látok többé, csak őt.

Aaaa~h...

Ez a szerelem véget nem érő.
Nem érdekel, ha sosem válik majd valóra,
De ha nem bánja, hogy ilyen duci vagyok,
Akkor én se bánnám, ha felfalna.

Aaaaaaaa~h!
Észrevett!
Erre szalad, de ne! Ne! Ne!
Hogy tudnám megtenni?!
Az én szerelmem...
"Itt repül a kismalac!"
Gyorsan el kell rohannom,
Különben felfal!

["Itt repül a kismalac!"]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése