2010. október 5., kedd

#188 Never Let This Go - Sose engedd el!

ONE OK ROCK - Sose engedd el!



Szemeidbe nézek
És látom, hogy ott ácsorogsz.
Mondj valamit!
Sose engedd el!

A szívedbe léptem,
De rá se bagóztál.
Kérlek, ne hagyd csak úgy magára,
És sose engedd el!

Mindaz amit tudok,
Csupán annyi, hogy össze akarod törni.
Csak annyit akarok kérdezni,
Hogy tényleg ez az, amit érzel?
Mondd, miért fordítottál hátat nekem?
Az őrületbe kergetsz!

Folytatjuk a kapcsolatunkat,
Amit már nem tudunk többet megtartani,
Mégis meg kell tennünk magunkért,
Mert én sosem fogom megkaparintani.
Ha elszakítom az érzelmekből épített
Faladat, mi az elmédet takarta,
Mindent vissza tudok szerezni.
Visszakapom, pont, mint azt!

Szemeidbe nézek
És látom arcodon a mosolyt.
Mutass valamit!
Sose engedd el!

Talán hibáztam,
Talán úgy gondolod, nem volt igazam.
Sehogy sem tudnám megváltoztatni a tényt,
De te így sem fogod elengedni.

Mindaz amit tudok,
Csupán annyi, hogy össze akarod törni.
Csak annyit akarok kérdezni,
Hogy tényleg ez az, amit érzel?
Tudod, mi vagy?!
Mondd, miért fordítottál hátat nekem?
Az őrületbe kergetsz!

Folytatjuk a kapcsolatunkat,
Amit már nem tudunk többet megtartani,
Mégis meg kell tennünk magunkért,
Mert én sosem fogom megkaparintani.
Ha elszakítom az érzelmekből épített
Faladat, mi az elmédet takarta,
Mindent vissza tudok szerezni.
Visszakapom, pont, mint azt!

Mindaz amit tudok,
Csupán annyi, hogy össze akarod törni a szívem.
Csak annyit akarok kérdezni,
Hogy tényleg ez az, amit érzel?
Mondd, miért fordítottál hátat nekem?
Az őrületbe kergetsz!


Folytatjuk a kapcsolatunkat,
Amit már nem tudunk többet megtartani,
Mégis meg kell tennünk magunkért,
Mert én sosem fogom megkaparintani.
Ha elszakítom az érzelmekből épített
Faladat, mi az elmédet takarta,
Mindent vissza tudok szerezni.
De ezúttal... el fogjuk engedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése