2011. január 5., szerda

#236 Mata Kimi ni Bango wo Kikenakatta - Nem kérem el többször a mobilszámod!

Golden Bomber - Nem kérem el többször a mobilszámod!



Vonatra szálltam, hogy újra hazautazhassak
Mint mindig, ugyanabban az utcában.
Komolyan agyalni kezdtem a napról,
Mikor ismerem meg őt.
Beszélgetni szeretnék vele egy kicsit.

Amint hazaértem, fura sajnálatot éreztem,
Bántani akartam magam.
Itt egy esély, ez tutira egy új esély!
De, de...

Nem kérem el többször a mobilszámod,
Mert lesznek még napok, mikor találkozunk,
Miután visszatérek.
Nincs elég bátorságom...

Sajnálom, mint mindig.
Ha le tudnék nyugodni egy kicsit,
Újragondolnám a dolgokat és
Aggódnék a témáról, amiről
Beszélni akarok vele.
Ezekkel a szavakkal az arckifejezésem
Olyan, mintha virágok pompáznának
Az én kis világomban.

Valahogy nem vagyok képes
A szemedbe mondani azokat a szavakat,
Amiket tegnap éjjel raktam össze az ágyamban.

Ma sem kérem el újra a mobilszámod,
Simán csak elköszönök egy viszláttal,
És annyit mondok még mellé, hogy
"Majd látjuk egymást!"
Ma is olyan aranyos vagy,
És ettől úgy érzem, növekszenek a feltételeim...

Legközelebb, azaz holnap ugyanekkor
Sajnálatot fogok érezni amiatt,
Mert nem vagy itt, és ez mindennél jobban fáj...

Nem kérem el többször a mobilszámod,
Még akkor sem, ha idegességtől remegő hangon
Beszélek veled.
Annyira édes vagy, hogy még csak a szemeidbe
Se bírok belenézni...

Van barátod?
Mit csinálsz a szünetben?
Mit gondolsz rólam?
Még a negatív dolgokat is hallani akarom!

080?
Docomo vagy AU? *1
Vajon Miwa-san a háttérképed?
Meg akarlak ismerni!

Hogy megszerezzem a mobilszámod,
Infrán kellene megkapnom,
És felhívlak majd a szokásos, lezser stílusomban.
Te, ki lefényképeztél az utcán egy cicát,
Azt mondva, hogy "Jaj, de cuki", annyira szeretnivalónak láttalak!
Apránként teljesen megismerlek;
Lassacskán csökkenteni fogom feléd a távolságot...
És egy nap majd, egy nap...
Nem, még azelőtt!
Még azelőtt meg kell szereznem a számod,
Annak a számát, akit teljes szívemből szeretek,
Annak a mobilszámát!
El kéne kérnem a számod!
De meddig fogok még ilyen furán búcsúzkodni?!
Haljak meg, ha még egyszer megtenném!
Mit tegyek, mit tegyek?
Ölj meeeg! Kérlek, ölj meg minél hamarabb!
Kérlek, ölj meg azokkal a gyönyörű kezeiddel!



Jegyzetek:
*1: Docomo, AU
Ezek japán mobilmárkák, a nevükre kattintva megnézheted, hogy néznek ki. Vagy elég, ha a klipben ránézel a csaj mobiljára. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése