2010. július 23., péntek

#141 Black Cherry - Fekete Cseresznye

Acid Black Cherry - Fekete Cseresznye



Milyen elrejtve van a holdfény árnyéka...
Vagy csak azért van, mert olyan szomjas vagyok.
A gyümölcs, amit a fogamba mélyesztettem
Teljesen elbűvöl az ő édes, édes, de halálos mérgével.

Fekete Cseresznye...
Szeress engem, add magad nekem!
Ki kell magoznod magad, hogy újjászüless bennem...
Nem baj, ha nem szeretsz, mióta én sem szeretlek.
Ne tégy engem ennél is nyomorultabbá...

Mindketten ezzel a történettel...
Ez csak egy piti szórakozás valami más irányába.
Szíved rejtélyt hagy maga után...
A könnyek száma, miket eddig ontottam,
Csak azokat az éjjeleket igazolja,
Miket a te karjaidban töltöttem.

Vörös rúzs van inged gallérján.
A csók mélyen magáéve tette azokat az elnyelt szavakat.
Énekbeli ragyogás... Egy illat, ami nem az enyém.
Nem tudom elhinni azoknak a csípőknek a mozgását.
Mindeddig extázis, ismétlés.
Míg te szárnyakat alkotsz, én a reszketésért könyörögtem.
Ez egy nyilvánvaló botrány.
Az ajkak olyan közelről tanulmányozták egymást...
Az a lassú mozdulat nagy hatást gyakorolt rám...

Ne állj le, csókolj meg!
Nem tudok elszakadni tőled...
Ne állj le, csókolj meg!
De meg tudok bocsátani neked.
Aah~, gyerünk, csak hatolj belém!

Fekete Cseresznye...
Szeress engem, add magad nekem!
Hagyd bennem magodat!
Nem baj, ha nem szeretsz, mióta én sem szeretlek.
Tegyél engem ennél is nyomorultabbá!

Tiltott terület...
Sohasem fogok darabokra törni.
Érzem már, Fekete Cseresznye...
Nem tudom elfelejteni csókod epekedő érzését.

Ne állj le, csókolj meg!
Nem tudok elszakadni tőled...
Ne állj le, csókolj meg!
De meg tudok bocsátani neked.
Aah~, gyerünk, csak hatolj belém!

Fekete Cseresznye...
Szeress engem, add magad nekem!
Hagyd bennem magodat!
Nem baj, ha nem szeretsz, mióta én sem szeretlek.
Tegyél engem ennél is nyomorultabbá!

Fekete Cseresznye, add csak nekem...
Fekete Cseresznye, adj még többet...
Még akkor is, ha az az igazság,
Hogy mindig is szerettelek.

A mi rövid történetünk
Csak egy piti szórakozás valami más irányába.
Ezzel vége.
Néha azért így emlékezz rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése