2010. július 4., vasárnap

#115 Silent Jealousy - Néma Féltékenység

X-Japan - Néma Féltékenység



Téged kereslek!
El akarom érni rózsáidat, miket elsodort az idő.

Játszom a néma őrülettel.

Egy szó nélkül eltűntél a színpadról,
Csak hamis könnyeket hagytál ott.
Keresem azt a csokor rózsát,
Amik csodálták a hamis gyöngyöket.

Őrülten vak vagyok
A némaság vörös fényében.
Most vesztettem el a szerelmed.

Nézz rám!
Mélyvörösre festettem ujjbegyeim.
Ki nem állhatom a némaság dalát!
A fantomkép tengerébe áramlik.
Még ha szívem nyitva is áll,
Vérrel festett angyal jön elő onnan.
Nem tudok megállni.

Néma féltékenység...
Ne hagyj egyedül!
A szerelem iránti bánatomba zuhanok.
Nem tudok visszatérni ebbe az ismétlődő magányba.
Mondd el az igazat!
Akárhova megyek, meg kell tanulnom szeretnem ezt a fájdalmat.
Még mindig akarom, hogy szeress, de ne tedd!
Némák az emlékek...
Az őrület egyre csak nő.

Én csak veled akartam maradni.
Én csak érezni akartam megbocsátásod lélegzetét.
Nem tudtam, mit kellett volna tennem,
Nem tudtam mit mondani.
Mikor újra öntudatos lettem,
Mindent elmosott a tiszta idő, még téged is,
De emlékeim sebei sosem gyógyulnak be.
Nem tudom abbahagyni, hogy szeresselek.
Állítsd el könnyeim!
Ne szeress!
Öld meg emlékeim!

Vérrel festetted be szívemet;
Nincs mód arra, hogy megöld bánatom.
Ölj meg, mielőtt elmennél!
Semmit sem látok az őrjítő szerelemtől.
Még most is hiányzol,
Nem tudok nélküled élni!

Néma féltékenység...
Egy álomba zuhanok.
Ragaszkodom emlékeimhez, álmaimhoz.
Néma féltékenység...
Csak ne hagyj engem egyedül!
Eltűnök a szomorúságban...
Ölj meg, szerelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése