2010. július 5., hétfő

#118 Ruder - Durvább

The GazettE - Durvább



A bálványok hogy el vannak telve magukkal!
Le nem szállnának a magas lóról.
"Chu chu churu chuchu ran ran!"
Ezt sikítják lányos hangon.

Az cég kedvencei a kőszívű kurvák.
Pénzt akarsz? Gyere és vedd el!
"Chu chu churu chu chu chu, baszd meg!"
Menj tovább a leggyengébbek túlélésével!

Menj előre, nézz le rájuk!
Te vagy az egyedüli, aki ezeket a barmokat lesi.

Durvább vagyok! Durvább vagyok!
Ha nevetni akarsz, csak menj és röhögj.
Durvább vagyok! Durvább vagyok!
A bajba lököm kapudat.

Ezek mániákusok, élvezik, ha bánták önmagukat!
Na ne csinálj úgy, mintha te lennél a faszagyerek!
Felfordul tőle a gyomrom.

Te csak egy hülye szemöldökhúzogató vagy,
Egy berozsdásodott fémdarabka.
"Chu chu churu chuchu ran ran!"
Mikor észreveszed, már túl késő lesz.

Durvább vagyok! Durvább vagyok!
Ha nevetni akarsz, röhögj, míg bele nem halsz.
Durvább vagyok! Durvább vagyok!
Gáz hülyének lenni? A te esetedben nincsen rá szabály.
Durvább vagyok! Durvább vagyok!
Ez a legnagyobb eretnekség,
Na húzzatok a picsába, álszentek!
Durvább vagyok! Durvább vagyok!
Kezdek megőrülni.

"A japánok durvábbak."
Ó jeee~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése