2010. november 8., hétfő

#211 Crimson Tear - Vörös Könny

Sadie - Vörös Könny



Hova vezet a létezés?
Hol lesz remény az élethez?
Sokkal inkább a bánattól szenvedek,
Nem egy seb okozta fájdalomtól.
Ezek a vörös könnyek sosem hagynak alább...

Karmazsin könnyeim között
Azon gondolkoztam,
Mi a létezésem értelme.
Bezártam magam a te elszigetelt elmédbe.
Mosolyod képmutatással keveredik,
Megértem nevetséges hazugságodat.
El akarom felejteni kedvesem,
És a lehető legkegyetlenebben bánni veled.
Boldogságodért és egy kis
Rosszakaratért imádkozom.

Mit kéne találnom ebben a nagy kételyben?
Mutasd meg!
Eltűnik a kép...
Milyen fájdalmas is a láthatatlan bánat...
Vidd innen rossz véremet,
Pusztítsd el ijedt arcomat!
Csak én porladok szét a fájdalomban?
Csak sírok és sírok...
Még mindig szeretni akarlak!
Ezalatt a maszk alatt reszketek,
Siránkozok gyengeségemben.
Csak én vagyok az, aki a gyűlöletet
Keresi és az élet értelmét?
Látod a sebem, nevesd csak ki!
Te most elégedett vagy magaddal,
Amiért bűnt nyögtél ki szörnyű hangoddal?!
Újra és újra...

Megölöm magam.

Csak sírok és sírok...
Még mindig szeretni akarlak!
Ezalatt a maszk alatt reszketek,
Siránkozok gyengeségemben.

Messze tartom kétségemet
Elérhetetlen hangodtól;
Nem hezitálok többet!
Nem vagyok elég erős az élethez,
Senki nem tud megmenteni.

Csak én vagyok az, aki a gyűlöletet
Keresi és az élet értelmét?
Látod a sebem, nevesd csak ki!
Te most elégedett vagy magaddal,
Amiért bűnt nyögtél ki szörnyű hangoddal?!
Újra és újra...

Megölöm magam.

Ha sötétben, magányosan halnék meg,
Megsiratnál?
Ez az igazi cinikus, tökéletes szerelem.
Azért, hogy szétzúzd zavart elmémet
És alaktalan énemet, még nem vagy elég...
Mond csak, fogsz még kérni tőlem valamit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése