2010. november 6., szombat

#209 Love Addict - A szerelem rabja

VAMPS - A szerelem rabja



Hé, guruljunk tovább!
Fel akarok robbanni, drágám!
Igen, szükségem van rád, kedvesem
Ezzel az egyre növekvő fáradtsággal együtt.
A szerelem rabja...
Gyere, lobbants lángra!
A szerelem rabja...
De hát én már rég az vagyok!

Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!
Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!

Sajnálom, mama!
Valami rossz fát tettem a tűzre?
Éhezünk, akár a cseresznyék.
Fel akarok robbanni, drágám!

A szerelem rabja...
Gyere, lobbants lángra!
A szerelem rabja...
De hát én már rég az vagyok!

Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!
Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!

Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!

Már rég a szerelem rabja vagyok, az vagyok,
Már rég az vagyok.
Gyere, lobbants lángra!
Már rég a szerelem rabja vagyok, az vagyok,
Már rég az vagyok.
Gyere, lobbants lángra!

Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!
Yeah! Ürítsd ki elmédet!
Yeah! Szállj fel most!

Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!
Kocsikázzunk idejében; hagyj menni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése