2010. november 7., vasárnap

#210 Hello

Hyde - Hello



Véget ért az álmom, felébredtem.
Micsoda szép reggellel kezdődik a világvége!
Tele van hazugsággal...
Lassan mindent elsöpör, a menny felé néz.
Úgy tűnik, ez a ragyogás új erőt ad nekem.

Érzéseim túl hevesek.
Kérlek, vezess engem
Még a Napon túl is!
Kérlek, segíts a szárnyaim hordozni.

Megígértem mosolygó arcodnak,
Hogy elkerülöm azt a szobát, ahol te vagy.

Semmi nincs lelkem mélyén,
De érzéseim túl hevesek.
Kérlek, vezess engem
Még a Napon túl is!
Kérlek, segíts a szárnyaim hordozni.
Bízz bennem még egy kicsit!
A te oldalara állok.

Felébredtem...
Többé senkiben sem bízok.
Felébredtem...
Vezess a te oldaladra!

Érzéseim túl hevesek.
Kérlek, vezess engem
Még a Napon túl is!
Kérlek, segíts a szárnyaim hordozni.

Szívembe döftek; hangod visszahangzik.
Szárnyaim, kérlek, vigyetek ahhoz az emberhez,
Aki a legfontosabb nekem!
Bízz bennem még egy kicsit!
A te oldalara állok, hello...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése