2010. augusztus 5., csütörtök

#149 In The Middle of Chaos - A Káosz Közepén

The GazettE - A Káosz Közepén



Az az ismert kis szabadság...
Ennyi az egész, amit meg kéne tartanom,
De talán egy nap az is elveszlik.
Míg itt álltam a színpadon, feltűnt,
Hogy mindenki ugyanolyan.
Én vagyok az, aki az igazságot énekli?
Helytelen! Itt vagyok!

Szállítsunk valóságot!
Ez a dal olyan, mint egy bajos gőg.
Kihányom ezt a fura fájdalmat,
Ami annyit tesz, hogy igazolom magam.

Van egy szeretett emberem és családom,
Semmiben sem különbözöm tőled,
Olyan vagyok, mint a többi ember.
Sok utálatos srácot ismerek.
Semmiben sem különbözöm tőled,
Olyan vagyok, mint a többi ember.

A rang és beosztás kicsit sem fontos.
Emlékszel?
Ez az egész egy nagy faszság.

Az az ismert kis szabadság...
Az álom, amit meg kellene őriznem,
Talán egy nap mind elveszlik.
Én vagyok az, aki az igazságot énekli?
Helytelen! Itt vagyok!
Senkit sem lehet hazugsággal megmenteni.

Szállítsunk valóságot!
Ez a dal olyan, mint egy bajos gőg.
Kihányom ezt a fura fájdalmat,
Hogy megláthassam mások sebeit.
Ez a dal olyan, mint egy bajos gőg.
A káosz közepén
Ez annyit tesz, hogy igazolom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése