2010. augusztus 11., szerda

#157 SPELL MAGIC - Varázsige

Acid Black Cherry - Varázsige



Ez is valami beugratós kérdés?
Teljesen lenyugodtál, ma lesz három hete.
Felejtsd el mindent, mint a szádban levő cukorkát,
Ami nem fog elolvadni.
Hirtelen olyan üres lettem...
Kapálózok egy cigiért, holott ez az egyetlen dolog,
Amiről sikerült leszoknom.
Megint fáj a méhem, felkavarva emlékeimet
Azokról a fullasztó éjszakákról.

La la la~~
Nyomj egy csókot a cseresznyémre.
Fedj be és cirógass ujjlenyomataiddal.
Ez a szavak szexjátéka.

Ki nem állhatok "várni", vagy bármi mást,
De nagyon engedelmes vagyok.
Annyiszor használtad már varázserőd,
Átváltoztattad már valaha a cicámat
A te tökéletesen szófogadó macskáddá?

La la la~~
Egy gúnyos csók.
Cirógass játékosan,
Végezz velem szexszel!

Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból, édes!
Szelídíts meg önzően!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból,
De van valami,
Amit egyszerűen ki nem állhatok benned!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Tégy elfajzottá egy viszonyban, ahol már annyival
Is megelégedsz, hogy csak magadnak mondod: "Kérlek!"
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Annyira természetellenes, de azt akarom, hogy bánts,
Bánts engem minden erőddel!

"Nem kell a barátnődnek lennem, tudod... ♥"
Ezekkel a szavakkal csak etettél,
Hazugság volt minden!
Azokon a napokon nem láthattuk egymást,
Valóban, hisz én akartam úgy!

La la la~~
Nyomj egy csókot a cseresznyémre.
Fedj be és cirógass ujjlenyomataiddal.
Ez a szavak szexjátéka.

Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból, édes!
Megint egy másik csajjal akarsz táncolni,
Hogy különböző élményekkel gazdagodhass, mi?
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból,
De van valami,
Amit egyszerűen ki nem állhatok benned!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Mekkora félreértések...
Milyen szomorú is ez az egész, nem?
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Nincs itt semmi, amiért megérné sírni!

Mindenki kényszeríti magát arra,
Hogy olyan baromságokat mondjon,
Mint például az, hogy "Megcsaltalak!"?!
Nyomorultak... hát most nem?!
Elfordítják éles szemüket a kinti,
Elkóborolt macskákra, majd
Gondtalanul nevetnek.
Értem már!
Csak egy álom csapdájába estem
A mágiája által, minden világos!
Még ha minden hazugság is volt...
Én csak tudom, hogy igaz szerelmet éreztem ott.

Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból, édes!
Szelídíts meg önzően!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból,
De van valami,
Amit egyszerűen ki nem állhatok benned!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Még ha bolonddá is teszel, boldog akarok lenni!
Tégy egy próbát! Akarok a mágiádból!
Nem fogom vigyorogva megadni magam.

1 megjegyzés: